zondag 27 september 2020

Energieverbruik in de afgelopen 3 weken

Verbruik gas en stroom in de afgelopen 3 weken.
In de afgelopen 3 weken was ik maar 4 dagen thuis, de rest van de tijd revalideerde ik en lag ik in het ziekenhuis. Het gasverbruik verminderde daardoor aanzienlijk, maar ook het stroomverbruik was een stuk lager. Alleen de koelkast en de wekker namen nog stroom en verder niets.

Mijn gebruik in de afgelopen 3 weken (week 37 t/m 1eek 39):

GAS ->  3,4  m3.
In week 36 gebruikte ik 2,6  m3.

STROOM ->  20 kWh
In week 36  gebruikte ik 13 kWh.

Kosten voor gas en stroom

Wat kost dat verbruik van deze weken?
Kosten van mijn verbruik deze weken, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €7,21
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten, zoals vaste leveringskosten en netwerkbeheerkosten komen daar nog bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.