zaterdag 31 oktober 2020

Veel uitgaven aan boodschappen in de afgelopen week

In de afgelopen week kocht ik veel boodschappen, merendeels uit aanbiedingen. Zonder aanbiedingen was ik een stuk duurder uit geweest.
Wat maakte dat ik relatief veel geld uit gaf?
De vleesvervanger, de hoemoes, de koffie, de kop-soep, de avocado namen een flinke hoeveelheid van dit budget.
Op de kop-soep na geen foute uitgaven. De A-merk instant soep is niet heel verstandig, maar ik vind het soms erg lekker om een kopje soep te nemen en dan vind ik het A-merk een stuk lekkerder dan het huismerk. Nu de soep voor de halve prijs was, heb ik er even van geprofiteerd!

 24 - 31 okt 20


*=aanbieding, @=afgeprijsd GTA= geld terug actie WAAR PRIJS
Voeding    
avocado eetrijp, 2 stuks* AH 2,29
mandarijnen, 1 kg* Coop 1,49
kaki fruit, 3 stuks* AH 0,99
peren, 509 gr. * AH 0,71
hoemoes, 2 doosjes* Coop 2,49
volkoren brood Coop 1,22
9 mini krentenbollen* Coop 1,49
knäckebröd, vezelrijk* AH 1,00
augurken AH 0,85
tomaat AH 0,45
cherry tomaten AH 0,89
paprika mix AH 1,69
kastanje champignons, 300 gram AH 1,25
spruitjes, 500 gr * Coop 0,99
coctail trostomaten, 400 gr Coop 0,99
kruidenbouillon * AH 1,09
harissa* AH 1,24
3 pakken vega vleesvervangers* Coop 4,99
Snacks/ hapjes   0,00
Dranken    
4 doosjes A-merk kop-soep* AH 2,98
koffie, 2 pakken à 250 gram* Coop 2,69
3 liter sojadrink* AH 1,76
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN     33,54
Diversen    
ontvetter spray (op verzoek hulp) Coop 2,75
TOTAAL   36,29



2 opmerkingen:

  1. Een mooi en netjes lijstje hoor! Volgende week waarschijnlijk weer wat minder uitgaven? Je koopt vast niet iedere week koffie, cup a soup en vleesvervangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde net ook schrijven volgende keer weer wat minder uitgaven vanwege de koffie?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.