zaterdag 24 oktober 2020

Weinig boodschappen in de afgelopen week - wk 43

In de afgelopen week kocht ik weinig boodschappen. Ik had weinig nodig omdat ik in de weken daarvoor vrij veel uitgegeven had. In week 41 gaf ik €46,15 uit aan voeding en drinken, in week 42 was dat €27,74. Gemiddeld zijn de uitgaven over de afgelopen 3 weken: €26,93 per week voor voeding en drinken.

Bij de postzegels kreeg ik ook nog 3 extra postzegels en 3 bijpassende ansichtkaarten gratis, waardoor de besparing een stuk hoger uitviel dan aanvankelijk gedacht. De zegels zijn zegels nr 1, dus dat is 3x 91 cent cadeau, naast de besparing van €1,50 ten opzichte van de prijsverhoging van het komende jaar. Zeker de moeite waard!

 17 - 24 okt 20


*=aanbieding, @=afgeprijsd GTA= geld terug actie WAAR PRIJS
Voeding    
840 gram elstar appels* AH 1,25
1 volkoren brood* AH 0,91
knäckebröd*, vezelrijk AH 1,00
prei, 3 stuks* AH 0,99
vleesvervanger GTA AH 1,00
Snacks/ hapjes   0,00
Dranken    
3 liter sojadrink* AH 1,76
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN     6,91
Diversen    
30 postzegels + 3 zegels + 3 leuke kaarten gratis
PostNL 27,30
kattenvoer, GTA AH 1,00
TOTAAL   35,21

4 opmerkingen:

  1. Door je postzegeltip heb ik een vel bos- en heidevogels besteld. Mooi ! Mvg Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Aaf,

    Waar kan men postzegels kopen met 1 gratis per 10 stuks?
    Graag hoor ik van u.

    Met vriendelijke groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bestelde online bij PostNl 3 vellen met 10 vogelzegels en ontving bij de bestelling gratis 3 ansichtkaarten met bijpassende postzegels. Een kaart met een kievit, een kaart met een fazant en een kaart met een grutto. Daarnaast 3 postzegels met dezelfde afbeeldingen. Een leuke verrassing!

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor de informatie, Aaf.

      Fijn weekend verder, yvonne

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.