zondag 24 oktober 2021

Mijn stroom- en gasverbruik in de afgelopen twee weken

Van 15 tot 22 oktober was ik niet thuis. In die week verbruikte ik weinig en kon ik mijn meterstanden niet noteren. Daarom deze keer mijn verbruik over twee weken.

Verbruik gas en stroom in de afgelopen 2 weken

Mijn gebruik in de afgelopen weken (week 41 en 42):

GAS ->  12 m3.
In week  40 gebruikte ik 8,9 m3.

STROOM -> 20   kWh
In week 40 gebruikte ik 12  kWh.

Kosten voor gas en stroom

Wat kost dat verbruik van deze weken?
Kosten van mijn verbruik deze weken, uitgaande van 100 cent per m3 gas en 33 cent per kWh: € 18,60

In dat bedrag zijn de vaste kosten niet meegerekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.