zaterdag 2 maart 2024

Aankopen levensmiddelen in de afgelopen week (week 9)

In de afgelopen week kocht ik vrij veel brood, broodjes, stokbrood, afbakbrood etc. Alles ligt in de vriezer of in de voorraad.  Voorlopig wel weer genoeg. De pompoenpitbroodjes en het stokbrood snijd ik doormidden  en het stokbrood in verschillende delen. De stukken doe ik in diepvrieszakken en gebruikte broodzakken en vries ik in. Voor gebruik leg ik de stukken even op het rooster van de broodrooster om ze te ontdooien en knapperig te maken. Dat gaat heel goed!

ingevroren broodje op het rooster van de broodrooster

Ook kocht ik weer wat (soja)melk bij, op 3 verschillende dagen, waardoor de aankoop 3 x in mijn overzicht verscheen. Dat geldt ook voor de appels, die kocht ik bij 2 verschillende winkels. De prijs per kilo was in beide gevallen 1,49 euro.

24 febr- 2 mrt. 24

*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspilmijniet, BB= bonusbox WAAR PRIJS
Voeding    
3 goudrenet appels AH 0,92
3 goudrenet appels Plus 0,91
5 bananen, fairtraide Plus 1,55
geitenkaas met korianderzaden, in plakken, 195 gr @ AH 3,02
2 x smeerkaas Plus
1,18
2 potten aardbeienjam * Lidl 1,18
2x hoemoes spicy mango* AH 3,50
1 doosje cottage cheese AH 0,89
2 dozen brinta* AH 3,50
4 pompoenpitbroodjes* Lidl 0,96
groot stokbrood, vers, 430 gram* Plus 1,00
afbak stokbrood BB AH 0,64
afbak volkoren pitabroodjes AH AH 0,64
aardappelblokjes @ Plus 0,64
2 potten sperziebonen* AH 1,85
1 courgette* Lidl 0,49
1 struik broccoli* AH 0,85
500 gr snacktomaten* Lidl 1,39
vega balletjes * Lidl 0,99
groentenschijf (vleesvervanger) Lidl 1,79
eieren AH 1,69
Snacks/ hapjes    0,00
Dranken    
1 liter bio vegan chocolademelk   Lidl 0,99
2 liter sojamelk AH 1,60
2 liter sojamelk AH 1,60
2 liter sojamelk AH 1,60
TOTAAL   35,37

5 opmerkingen:

  1. Stokbrood op het rooster van de broodrooster? 🤔 ( heb er even geen beeld bij…)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vermoed dat het een broodrooster is het extra "knop".
      Dat als je die indrukt een soort van roostertje naar boven komt waar je dan een broodje bijv oplegt. Dus boven het verwarm gedeelte.

      Verwijderen
    2. Ja, zoiets heeft mijn oud Hema-broodrooster! Ik heb daarnet een foto gemaakt van een broodje dat ik rooster op de broodrooster. Dat plaats ik bij mijn blogje van vandaag.
      Een stokbrood snijd ik in stukken en dan doormidden. Er kan geen heel stokbrood op dit rooster.

      Verwijderen
    3. Aha, en dan zet je het broodrooster aan! Handig!

      Verwijderen
    4. Dat is inderdaad het rooster wat ik op 10.45u bedoelde.

      Verwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.