dinsdag 25 september 2018

Op de valreep een loonsverhoging!

Kort geleden stond er een mededeling op het intranet:

Zoals aangekondigd in de CAO zijn per 1 september 2018 de salarissen verhoogd met 2,5%.

Dus ik krijg nog 3 maanden een hoger salaris. Voor mijn pensioen zal het nauwelijks iets uitmaken, hooguit een paar centen, letterlijk dan.
Maar voor mijn collega's is het mooi, we hebben  al heel lang geen salarisverhoging meer gehad. wel een paar keer een bedrag ineens, als een soort extraatje, maar een echte structurele salarisverhoging zat er niet in!
Nu dus wel! Hoeveel is dat voor mij voor nu en in de komende maanden?
Vandaag is het betaaldag, dus dat zal vandaag duidelijk worden!

Update: mijn salaris is binnen en het verschil is €29,08.
Een mooi bedrag!

4 opmerkingen:

  1. Altijd fijn zo'n financiële meevaller. Zou de belofte dat iedereen het financieel beter krijgt van De Miljoenennota dan inderdaad uitkomen?

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vooruitzicht dat je pensioen er aan gaat komen, heb je er al een beetje zin in?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor de collega's idd, maar ook voor jou, toch nog een beetje extra de laatste 3mnd. Ik zag gisteren dat ik de afgelopen maanden binnen m'n schaal twee treden gegroeid was. Maar door het tijdelijk wegvallen van mn reiskostenvergoeding ivm zwangerschapsverlof was me dat nog niet zo opgevallen. Toch weer fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.