zondag 25 november 2018

Energieverbruik in de afgelopen week: veel gas gebruikt!

Ik schreef vandaag over mijn buikgriep. Die griep heeft gezorgd voor een hoog verbruik. Mijn schoonzoon vroeg afgelopen vrijdag nog of het een vergissing was dat ik de thermostaat op 21 graden had staan. Dat was geen vergissing, dat had te maken met het feit dat ik nogal rillerig was. Volgens mij had ik niet echt koorts, maar misschien toch een klein beetje verhoging.

Wat verbruikte ik?

Mijn gebruik in de afgelopen week (week 47):

GAS ->  23,8 m3.
In week 46 gebruikte ik  14 m3.
Deze 23,8 m3 van de afgelopen week zijn bijna een record voor deze tijd van het jaar! Alleen in 2007 en in 2010 verbruikte ik nog wat meer gas dan nu!

STROOM -> 11  kWh
In week 46  gebruikte ik 12 kWh.


Wat kost dat verbruik van deze week? 
Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 71 cent per m3 gas en 24 cent per kWh: €19,53
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten komen daar nog bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.