zaterdag 23 oktober 2021

Mijn boodschappen in de afgelopen week

Eigenlijk deed ik in de afgelopen week alleen gisteren boodschappen, toen ik weer terug was van mijn vakantie in Drenthe. In het vakantiehuis, waar we van vrijdag tot vrijdag waren, verzorgden mijn kinderen de boodschappen en de maaltijden. Ik had wel flink wat nootjes, verse olijven en tomaatjes meegenomen, maar voor de rest verzorgden de kinderen de voeding. Ik betaalde de huur voor het 8-persoons huis, inclusief beddengoed, babybedje et cetera.
Toen ik gisteren weer thuis kwam, was er weinig verse voeding meer in huis. Nadat het opgehouden was met regenen, stapte ik op mijn fiets en deed boodschappen bij de supermarkt. Lekker weer even op de fiets! Ik fietste niet ver om, want er stond een harde, nogal vlagerige wind. Die wind was niet geschikt voor een langere fietstocht, dus hield ik het bij een kort tochtje, deze eerste keer weer op de fiets!

16- 23 okt  '21


*=aanbieding, @=afgeprijsd, VMN= verspil mij niet WAAR PRIJS
Voeding    
820 gr. goudreinette* AH 1,22
peer, 211 gr* AH 0,27
375 gr. gemengd gedroogd fruit (tutti frutti) AH 1,79
500 gr. druiven* AH 1,79
ajvar AH 1,65
sesampasta AH 2,79
spruiten* AH 0,99
courgette AH 0,55
cherrytomaten AH 0,89
tomatenpuree, 2 grote blikjes AH 0,98
tempeh* AH 1,04
tofu* AH 1,09
vegaburgers* AH 1,19
vegaschnitzels* AH 1,43
kwark AH 0,69
Snacks/ hapjes    
koeken, per stuk verpakt, 10 stuks AH 1,49
speculoos (koekjes) AH 1,39
pinda's  AH 0,66
2 kleintjes borrelkaas, totaal 207 gr.* AH 1,66
Dranken     0
TOTAAL VOEDING EN DRINKEN     23,56
Diversen    
wegwerp inlegkruisjes katoen (gratis om te proberen) AH 0,00
TOTAAL   23,56

7 opmerkingen:

  1. Goh, wat zit je dan al weer snel op de fiets, na zo'n operatie. Fijn hoor! Groet, g

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je eens een blogje aan de inlegkruises ( voor incontinentie neem ik aan) willen schrijven?
    Bij inspanning heb ik ook wel eens last van gedruppel en wat ik tot nu toe heb geprobeerd beviel niet. Was erg snel in elkaar gekreukeld of de plakstrip werkte niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zat nèt te overdenken waar het blogje voor morgen over zou gaan. Dus ik kan het blogje daar wel over schrijven!

      Verwijderen
    2. Lot,misschien bij de apotheek of DA informeren. Die hebben vaak ook proefverpakkingen. E

      Verwijderen
  3. Fijn dat je op de fiets kon gaan, scheelt een boel gesjouw, nu kan het in de fietstassen. Aan je boodschappen te zien heb je een aantal lekkere dingen op het menu staan deze week! Jaren geleden had ik ook last van gedruppel. Ben er zelf voor naar een uroloog geweest. Lang verhaal kort: ik dronk teveel water!! Gelukkig kwam uit het onderzoek wel iets anders naar voren: een kleine tumor in mijn blaas, die is operatief verwijderd en daarna een chemospoeling. Was puur geluk dat die gevonden is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De triomf als je weer kan fietsen, heerlijk he! Bussen en taxi's zijn fijn, maar ergens heen op het moment dat het jezelf uitkomt, is veel fijner.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.