donderdag 29 augustus 2024

Even niets

Misschien morgen weer.
Nu even niets. Ik ben nog steeds ziek en het herstel van de wondroos (een ernstige ontsteking van de huid) gaat  heel erg langzaam. Mijn zieke been en enkel zijn bijna 2x zo dik als mijn gezonde been, ondanks compressie kousen. 

Het gaat iets beter, maar ik heb nog heel veel pijn aan mijn been.
Ik kan even geen onderwerp voor een blog verzinnen. 

O ja, en voor diegenen die vinden dat ik toch nog even terug moet naar de huisarts. Ik was er gisteren, voor de 4e keer binnen 1,5 week. Komende maandagochtend vroeg weer een afspraak. De 5e afspraak nog net binnen 2 weken.

46 opmerkingen:

  1. We denken aan je, hoor! Elke dag! 🌸
    We wensen je rust en beterschap! πŸ’œ
    Niets moet! Schrijf wat je wil, en schrijf niets als je niet wil 🌼
    Flink rusten en veel slapen 😴. Dat kan je genezing bevorderen.
    Al schrijf je elke morgen: goedemorgen! πŸ‘‹
    Dan kunnen wij weer reageren πŸ™‚
    Alsof je dagelijks heel veel kaartjes krijgt!
    πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sluit me hierbij aan. Zo goed verwoord, Nonna

      Verwijderen
  2. Heel veel sterkte en ik hoop,dat het snel weer goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat naar is dat, heel veel beterschap! Hoop dat je heel snel opknapt🌺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar is dat toch. Heel veel sterkte en knap snel weer op. 🌺
    Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend vervelend voor je.
    Misschien nog een keer contact opnemen met je huisarts?
    Wondroos kan echt heel gevaarlijk zijn.
    Heel veel sterkte.
    Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gun je heel erg even niets! Alleen: veel beterschap!! En bedenk: ontstekingen kosten veel energie, pijn hebben kost veel energie. Zoek een lekker plekje ergens in de schaduw, en probeer te genieten van de rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap toegewenst. Sterkte.
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap Aaf.
    En misschien toch even terug naar de huisarts.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel beterschap eerst aan jezelf denken 🌹🌹

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel beterschap gewenst, dat het maar snel iets beter mag gaan. Is je dochter inmiddels hersteld van Covid?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rustig aan, je volgers wachten geduldig op een volgend blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook hier van uit het westen alle goeds toegewenst.
    Toch moest ik ook even denken dat.....hoe gezond je ook leeft er zomaar ineens een omslag kan komen die een lichaam in een korte tijd verzwakken kan.
    Ik wens je dan ook echt van harte beterschap en hou goed je rust.
    Groet van Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beterschap gewenst, lieve Aaf 🌹🀎
    Leg vooral de lat voor jezelf niet te hoog. Bloggen komt wel weer! Eerst herstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een warme, zonnige groet vliegt nΓΊ vanuit de Achterhoek naar het Noorden voor jou Aaf; Van harte beterschap gewenst!
    Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel veel beterschap. Zorg goed voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sterkte Aaf. Wat naar voor je. Groet, Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beterschap Aaf. Wondroos heeft veel tijd nodig om te herstellen. Ik hoop dat je genoeg hulp krijgt om nu een poosje rustig aan te doen.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel sterkte. Het is echt een rot aandoening!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beterschap gewenst Aaf
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geef je lichaam rust en tijd om te herstellen. We wensen je van harte beterschap. Groeten vanuit het midden van het land.
    Groet,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een pech! Ik wens je beterschap!
    Groet, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Misschien kun je wat extra vitamine C nemen, en gemberthee, tegen de ontsteking.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wens jou beterschap en Heerenveen sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Neem de tijd en de rust om te genezen. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beterschap!!!! Wat een pijnlijke en zorgelijke situatie. Ik meen me te herinneren dat jij eerder eens een vacinatie tegen gordelroos hebt gehaald? Had dat ook niet wondroos kunnen/ moeten voorkomen? Of heb ik het helemaal mis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wondroos wordt veroorzaakt door een bacterie die in de huid is doorgedrongen. Meestal een staphylocok of een streptokok. Gordelroos is een opleving van het virus dat waterpokken veroorzaakt. Dat virus blijft namelijk voor altijd sluimeren in je lichaam als je waterpokken gehad hebt. Je komt er nooit meer van af.
      Ik weet niet hoe en waar de bacterie, die nu de wondroos veroorzaakt in mijn huid gekomen is, maar hij is er.

      Verwijderen
  27. Neem gewoon de spuit van Pia. Klaar! Scheelt ook weer een Cojonaspuit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En van euthanasie knap ik op en word ik weer zo fit als een hoentje?
      Ik denk dat je niet goed weet wat euthanasie inhoudt!

      Verwijderen
    2. Anoniem 14.36# Wat ‘n domme reactie en wat is in vredesnaam een Cojonaspuit.
      Thea

      Verwijderen
    3. Wat een vreselijke nare reactie anoniem 14.36
      Wel erg heldhaftig om het anoniem te doen hoor!!

      Verwijderen
    4. Hoe ziek ben jij?

      Heel veel beterschap Aaf, wat een hartverwarmend reacties, (behalve deze dan) daaraan kun je zien hoe ontzettend jij en je blogs gewaardeerd worden!

      Verwijderen
    5. Zo'n reactie is toch niet serieus te nemen. En over anoniem blijven...je kunt je wel pietje, marietje of annemarie noemen , maar dat zegt ook niets.

      Verwijderen
  28. Heel veel beterschap en sterkte Aaf

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben blij dat er goed voor je gezorgd wordt en dat je goed in de gaten wordt gehouden. Herstel kan helaas soms lang duren, en zeker ook als je al wat ouder bent. Daarom: goed dat je goed onder controle staat. Ik hoop dat het heel snel weer beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. beterschap en rust goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beterschap Aaf. Ouderdom en de gebreken. Buurman had/heeft ook wondroos.
    Negen weken geleden heeft een beestje een stukje uit mijn enkel gebeten. Nog niet geheeld.
    Afgelopen week bij de chiropractor geweest omdat ik een andere houding had aangenomen. Bekken doet zeer. Morgen mag ik weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Neem je rust! Veel belangrijker dat je opknapt, wij kunnen echt wel een paar dagen zonder je fijne blog. Beterschap, Groet, G

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beste Aaf, van harte beterschap!

    Wij, jouw lezers, kunnen jou echt niet missen, voor velen is het het eerste wat we dagelijks lezen, jouw blog.

    Lieve groet uit Dordrecht, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beterschap! Je kunt bij zo'n vervelende kwaal ook niets anders doen dan geduld hebben. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieΓ«n) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.