maandag 26 augustus 2024

Onze ansichtkaarten uit Engeland

Tijdens onze reis verstuurden mijn oudste dochter en ik ansichtkaarten:
één  uit Bath op 23 juli
één uit Windermere op 26 juli
twee uit York op 29 juli
één uit Londen op 31 juli
Een van de kaarten uit York, die aan mijn jongste dochter geadresseerd was, kwam vrij snel aan, al op 3 augustus, maar de rest kwam steeds niet. Toen dochter zocht op internet,  zou het 2 à 3 dagen duren voordat een poststuk bezorgd zou worden.

Uiteindelijk, op 22 augustus, arriveerden 2 ansichtkaarten tegelijk op het adres van oudste dochter. Die uit Windermere en de kaart uit York.

En afgelopen weekend arriveerde de kaart uit Londen. Kijk eens aan! 3 van de 4 kaarten.
Nu is het nog wachten op de ansichtkaart die we in Bath gepost hebben!
Ik las laatst in de krant over een kaart in Engeland die er ruim 120 jaar over had gedaan om zijn bestemming te bereiken.
Ik ben benieuwd hoe lang onze laatste nodig heeft.

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk om kaarten te versturen. Vorig jaar was mijn zus in Praag en stuurde me 2 van die hele brede panoramakaarten en die hebben een hele tijd op het dressoir gestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb in april kaarten verstuurd uit kroatie en die kwamen vorige week aan. Groeten Henriette

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische of kwetsende reacties naar mij of anderen, reclame voor politieke partijen en ook reacties met nep-informatie (bijvoorbeeld complottheorieën) worden niet geplaatst.

Over verwijderde of niet geplaatste reacties ga ik niet in discussie.