zaterdag 28 maart 2015

Prijzig hardlopen

Afgelopen woensdagavond heb ik dochter ingeschreven voor de 4 mijl van Groningen. Dit is een hardloopwedstrijd die gehouden wordt in oktober. Volgens onderzoek is het het allerduurste hardloopevenement van Nederland. Als je de wedstrijd als recreant loopt, dan loop je voor gemiddeld 2,97 euro per kilometer mee.
Voor dochter was het nog duurder, ik heb 1 euro extra betaald voor het thuissturen van de wedstrijdspulletjes, in totaal betaalde ik 21 euro voor deze wedstrijd over 6.437 meter, dat is €3,26 per kilometer. Dochter doet al jaren mee en hoopt natuurlijk haar record flink te verbeteren. Daarvoor moet ze nog wel even flink trainen, anders blijft het persoonlijke record zoals het was. Een paar minuten meer of minder maakt ook niet uit hoor, mij in ieder geval niet, als ze maar plezier heeft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.