woensdag 2 december 2020

De vijf populairste posts in de afgelopen maand

In de afgelopen maand had ik op dit blog ruim 198.000 pageviews, een mooie score!

Op nummer 1: Premie zorgverzekering alvast betaald
Over de premie die ik alvast betaalde omdat ik daardoor geld bespaarde.
Hierop zijn 17 reacties.

Op nummer 2: Mondkampjesperikelen
Over de combinatie van bril, hoortoestellen en mondkapje, waarbij er ook nog de mogelijkheid is om het mondkapje onderweg te verliezen
Maar liefst 56 reacties.

Op nummer 3: Al weer 4 weken op de wachtlijst voor de 2e operatie

Over onzekerheid over de termijn waarop ik geopereerd zou kunnen worden
47 reacties kwamen er op dit bericht.

Op nummer 4: Een leuke nieuwe blog over geld ontdekt!

Over Geld viert feest, de blog van Petra.
Hierop kwamen 6  opmerkingen.

Op nummer 5: Sinterklaas houdt minder van mij dan van de andere kinderen
Over wat het met een kind kan doen als je als gezin minder geld hebt voor cadeaus.
Hierop kwamen  31 opmerkingen.


Het was te verwachten dat de blog over de premie zorgverzekering veel lezers zou trekken. Dat is andere jaren ook zo.
Posts die ik wel in deze top vijf verwacht  had, maar er niet in staan:
Zorgtoeslag terug betalen
Energiearmoede
Hoe het gaat (1)
Hoe het gaat (2)

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het vooral grappig om te zien dat het aantal pageviews (neem aan dat je daar de populariteit aan afmeet) geen gelijke tred houdt met het aantal reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zorgkosten, Corona, energie besparen scoren altijd goed. De post over warm houden van jezelf was bij mij ook een toppertje.
    Onderwerpen over jezelf scoren altijd minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik je rijtje sta Aaf! Fijne avond! Groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.